mandag 16. mai 2022

La din vilje skje


 Kjære Jesus. Det er så godt å kjenne deg. Mer jeg er sammen med deg mer vil jeg være sammen med deg. Det er så godt at du vil være ett med meg hele tiden, at du vil være i min tanke hele tiden, for jeg kan ikke være nok sammen med deg uten å være sammen med deg bestandig. Det er så godt å være i ditt nærvær. Den eneste måten å vokse på er å la deg bli herre over meg og mine tanker. Først da vil jeg få bønnesvar på alle bønnene mine. For det kan aldri være jeg som styrer deg Jesus. Det er du som må være Gud og Herre i mitt liv. Tenk så spennende fremtid jeg har. Når du er Herre over meg får jeg gjemme meg under dine vinger og du passer på meg. Du viser meg veien framover. Tankene jeg har er du Herre over. Kun da kan du være Herre over mitt liv. Når du er Herre i tankene mine kjenner jeg en kraft og salve spre seg i hjernen min. Du er en salve Jesus. Å få større tro gjør jeg ved å bli bedre kjent med deg. For jeg vet du hører min bønn når vi er veldig nærme hverandre og du smiler til meg og vil jeg skal be etter din vilje. Jesus det er så spennende å leve med deg. Du er Herre i min tanke og i mitt hjerte. 

«Jesus sier til henne: Sa jeg deg ikke at dersom du tror, skal du se Guds herlighet? De tok da steinen bort. Jesus løftet sine øyne mot himmelen og sa: Far, jeg takker deg fordi du har hørt meg. Jeg visste jo at du alltid hører meg, men for folkets skyld som står omkring meg, sa jeg det, for at de skal tro at du har sendt meg.»

‭‭Johannes‬ ‭11:40-42‬ ‭NB‬‬

https://bible.com/bible/102/jhn.11.40-42.NB