torsdag 29. september 2022

Vi smelter sammen

 


Kjære Jesus. Det er så godt å være ett med deg. Du har så god energi. Jeg elsker dine følelser. Du vil at dine følelser skal gjennomtrenge mine følelser. Jeg kjenner sånn enorm fred ved alt jeg hører, jeg kjenner en så levende glede i hva jeg ser. Det jubler inni meg når jeg ser på TV uansett hva jeg ser, for du er med meg, og vi er ett. Ja, jeg fikk det til i dag. Jeg fikk til å dele cellene med deg for vi smeltet sammen. Vi var ett når jeg så på TV og jeg fikk lyst til å fortsette å se på TV fordi det føltes så godt. Men jeg kan jo være like ett med deg når jeg ikke ser på TV også. Å Jesus, jeg ber om at jeg får det til nå. At vi er ett bestandig. At jeg puster inn deg i meg og at du kan romstere fritt i meg. Jesus jeg elsker deg. Jeg vil så gjerne alltid være ett med deg fordi det er så godt.

Kjære Jesus. Jeg ber for verden. Jeg ber for fred. Jesus jeg ber om en nådetid for verden. Jeg ber om at verden står sammen for fred. Jeg ber om en slutt for Putin. Jeg ber for alle fattige, for alle som sulter. Jesus jeg ber for de rikeste at de gir av sin rikdom. Jeg ber om at menneskene bryr seg om hverandre. Jesus jeg ber for alle syke. Trøst de og la de finne legedom. Du er den store legen som kan helbrede. La mennesker finne deg. Jesus jeg ber for at verden kan stå sammen om klimaet. Det har økt voldsomt med naturkatastrofer. Hjelp alle som blir rammet.  La menneskene søke deg. For du er framtiden. La mennesker se lyset i mørke. Jesus, det var en mørk tid i Romerriket etter at du steg opp til himmelen. Kristne ble forfulgt og torturert på det grusomste, helt til 300 tallet da Kirken fikk makt. Jesus, selv om kirken ikke har makt lenger så ber jeg om at den samme vekkelsen som skjedde før kirken fikk makt, vil skje i dag også. For kristne blir forfulgt i dag også. La vekkelsen spre seg over hele jorden. Djevelen vet det er en liten tid igjen, men du er større. Jesus vis din makt og herlighet. Kom kjære Jesus, kom. Bli synlig for alle. For alle trenger deg nå. 

Jesus, takk for alt du gjør med meg. Det er så godt. Du er det beste som fins i verden. Jesus la mitt liv være en bønn til deg. La andre få se deg slik jeg ser deg.

Amen.

«Jeg blir ikke lenger i verden, men de er i verden, og jeg går til deg. Hellige Far, bevar dem i ditt navn, det navnet du har gitt meg, så de kan være ett, slik som vi er ett. Da jeg var hos dem, bevarte jeg dem i ditt navn, det navnet du har gitt meg. Jeg passet på dem, og ingen av dem gikk fortapt unntatt fortapelsens sønn, så Skriften skulle bli oppfylt. Nå kommer jeg til deg. Men dette sier jeg mens jeg ennå er i verden, for at de kan eie min glede i fullt mål. Jeg har gitt dem ditt ord. Men verden har lagt dem for hat, for de er ikke av verden, slik heller ikke jeg er av verden. Jeg ber ikke om at du skal ta dem ut av verden, men at du skal bevare dem fra det onde. De er ikke av verden, slik jeg ikke er av verden. Hellige dem i sannheten, ditt ord er sannhet.»

‭‭Johannes‬ ‭17:11-17‬ ‭N11BM‬‬