onsdag 27. januar 2021

Hellige Birgittas åpenbarininger

 Kjære Jesus ❤️💙💜 Det er så spennende å vandre med deg. 💜💚❤️Du er mitt alt. 💜❤️💙 

I dag har jeg kommet ett steg nærmere deg da jeg har vært sammen med deg hele tiden, bortsett fra at jeg har glemt meg bort noen minutter her og der, men jeg har hele tiden kjent ditt nærvær. Å som jeg gleder meg til i morgen og få kjenne ditt nærvær hele tiden. Se ditt vakre ansikt og ditt varme smil. Du velsigner meg og deler av din fred, glede og kjærlighet. Å hva jeg elsker dine frukter. Du gir meg liv i overflod. I deg fins de dyrebareste skatter. Jesus jeg elsker deg.

I dag har jeg lest litt i den hellige Birgittas åpenbaringer. De gjorde inntrykk på meg. Gleder meg til å lese mer i morgen.  

Man kan lese hennes åpenbaringer her:

https://www.svenskaakademien.se/sites/default/files/heliga_birgitta.pdf