onsdag 17. februar 2021

Takk for din kraft

O my Jesus, forgive us our sins, save us from the fires of hell; lead all souls to heaven especially those who are in most need of. Your mercy.

Jeg er så glad i den bønnen. Å min Jesus. Tenk så heldig jeg er som får kjenne deg. Du er skatten i mitt liv. Himmelen er åpen når du er i meg. Jesus la alle mennesker få bli kjent med deg og din godhet. 

I dag så fikk jeg bli kjent med din kraft. Den lå inni meg. Og den kraften helbredet min urinveisinfeksjon. Ved å kjenne på den kraften og holde den oppe, så kjente jeg at kraften din helbredet meg. Takk Jesus for kraften. Den vil jeg bære på som en gravid kvinne, og la den vokse inni meg. Det er så spennende å leve med deg, Jesus. La meg få kjenne deg mer og mer. Jeg kan aldri få nok av deg. Jeg elsker deg Jesus. Jeg vil dra deg til meg, for jeg får aldri nok av deg. Kjæreste Jesus. La alle mennesker få bli kjent med deg. Jeg vil be: 

«Jeg ber om at vår Herre Jesu Kristi Gud, herlighetens Far, må la dere få en Ånd som gir visdom og åpenbaring, så dere lærer Gud å kjenne. Må han gi dere lys til hjertets øyne, så dere får innsikt i det håp han har kalt dere til, hvor rik og herlig hans arv er for de hellige og hvor overveldende hans kraft er hos oss som tror. Med denne veldige makt og styrke reiste han Kristus opp fra de døde og satte ham ved sin høyre hånd i himmelen, over alle makter og åndskrefter, over alt velde og herredømme og over alle navn som nevnes kan, ikke bare i denne tid, men også i den kommende. Alt la han under hans føtter, og ham, hodet over alle ting, ga han til kirken, som er Kristi kropp, fylt av ham som fyller alt i alle.»

‭‭Efeserne‬ ‭1:17-23‬ ‭N11BM‬‬

https://www.bible.com/29/eph.1.17-23.n11bm