søndag 8. mai 2022

Du, herlighetens konge



 Kjære Jesus. Det er så godt når jeg får til å være ett med deg. Jeg begynner å få det til under stress og når jeg er med venner eller ser på TV. Det er så spennende å få det til. Du er Herre over min tanke og det er så godt, for mine tanker er ofte negative, kritiske og stressende. Når du får meg til å tenke positivt og får roer tankene som går alt for fort så får jeg mer energi, mindre angst og får det bedre med meg selv. Det er så spennende det du gjør med mine tanker, Jesus. Jeg har mer energi og sovner fortere og våkner tidligere. Jeg husker da jeg var ung og ville bare tenke positivt og prøvde på det, så gikk alt galt. Jeg ble religiøs og fikk fordømmelse og bare enda mer negative tanker. Jeg gikk fortere fram enn at jeg gikk med deg. Så eneste grunnen til at tankene mine blir bra nå er fordi du er Herre i tankene mine. Så jeg vil ikke anbefale noen å prøve å forandre tankene sine uten ved at du gjør det. Men det er bare ut fra min erfaring. Når du er Herre i min tanke så er du en så god kraft, og du ler mot meg, og du hjelper meg å tenke positivt. Vi er sammen om mine tanker. Det er så godt å være sammen med deg, Jesus. Du bærer all verdens beste frukter. Jeg er så heldig. Skal man begynne å leve med deg så vil jeg anbefale indre bønn og lengsel etter deg. Som når man lærer seg å kjøre bil, må man begynne med noe enkelt. Gå sammen med Jesus. Man begynner kanskje først å kjøre på en parkeringsplass, og så begynner man å kjøre på veien. For å bli kjent med deg Jesus så søker man deg av hele hjertet, og den som søker deg vil finne deg. Det er alltid spennende å gå med deg. Jeg husker at den første tiden da du viste deg for meg som den aller mest spennende tiden, det var så mye spennende som skjedde. Før det hendte var jeg i lengsel etter deg i flere måneder. Det var som å være i en ørken. Men jeg lengtet og fikk i full mon det jeg lengtet etter. 

Du er så god Jesus. Du er der for alle. Jeg er så glad jeg kjenner deg. Nå vil jeg være i bønn til deg. Og du er alltid i min tanke, Herre over tankene mine. Men tre timer i døgnet er bare dine. Da konsentrerer jeg meg om bare deg. Jesus du er det beste som fins. Vis hele jorden din herlighet.