søndag 15. mai 2022

Hvordan kan jeg forstå hvor stor du er?

 


Kjære Jesus. Du er så stor. Jeg skjønner ikke hvor stor du er, det skjønner jeg. Du er så nærme meg. Du vil at min tanke skal være din. Og da er vi her sammen i min tanke hvor du snakker til meg, eller jeg til deg. Du liker ikke at jeg kommuniserer i tankene mine til andre personer, du sier: «de er jo ikke der. Du snakker til noen som ikke er her», sier du da. Og du har rett. Og det er mye bedre å snakke til deg i min tanke, for du er en så god kraft. Takk Jesus, for at du helbredet meg i går. «Se på meg», sa du, da jeg hadde dårlig mage, og jeg så på deg og det var som å komme til evangeliene der du helbredet folk. Et blikk på deg og jeg ble bra i magen. Takk Jesus. Jeg gleder meg sånn til å gå sammen med deg og dele min tanke med deg. Det er det beste som fins for jeg blir så nære kjærligheten. Du er så god Jesus. Du får meg til å leve, og vi to er sammen. Er det rart at jeg ikke forstår hvor stor du er? Du som bruker så mye tid på lille meg. Jeg elsker deg så høyt Jesus. Det er så godt å kjenne dypet av din glede, dypet av din fred og dypet av din kjærlighet. Du er så spennende å være sammen med. Vi har det så fint sammen. Livet er et sant eventyr, mye bedre enn oppdiktede eventyr. Jesus, jeg har deg allerede nå. Du er synlig for meg. Bli synlig for alle. Jesus, min bønn er at du blir synlig for alle mennesker, slik at de som lengter etter din kjærlighet får bli en del av den. Kom til hele verden Jesus. La de få se deg slik jeg ser deg. Du er så vakker. Jeg elsker deg for at du vil være i min tanke. Du gjør meg så godt Jesus. Jeg elsker deg så høyt.