mandag 22. oktober 2007

Lengsel




Jeg har en lengsel inni meg.

En stadig lengsel etter mer fra Gud.
En lengsel annerledes enn andre lengsler.

Fordi inni meg finns himmelriket,
og utenfor finns kontrasten.

Jeg lengter etter å se himmelriket,

så at det jeg har inni meg, også blir synlig for verden.

Jeg lengter etter at Gud skal bli synlig for hvermann,
og hverkvinne. Spesielt barna ønsker jeg skal få kjenne Gud.

Jeg har en lengsel inni meg,

annerledes enn andre lengsler.

Dette er ingen lengsel etter å få noe.

Fordi jeg har så mye inni meg.

Så mye som vil ut.

Det er ingen lengsel etter mer kjærlighet fra verden,

Det er en lengsel etter mer kjærlighet til verden.

For det er ikke en hvilken som helst kjærlighet.

Det er en lengsel i fra Gud.

Til å nå alle sørgende,

til å nå alle fortvilte,

til å nå alle søkende.

Til å nå de som også ønsker å bli kjent med Gud,

fra en Gud full av KJÆRLIGHET.


Dette er min lengsel.


Takk Gud for vekkelsen.