mandag 4. mars 2024

Alltid i ditt nærvær



 Kjære Jesus. Du er veien, sannheten og livet. Det står fast. Og ved å gå på veien kommer jeg nærmere deg. Ved å alltid være nære deg lever jeg alltid i din velsignelse. Ved å alltid holde øynene på deg kjenner jeg drypp fra den hellige olje. Forresten så ser jeg ikke alltid på deg. Når jeg konsentrerer meg om noe, ber rosenkransen er med venner eller så simpelt som ser på tv, så kan jeg ikke alltid se på deg, for da kunne jeg ikke klart å få med meg det utenfor. Du fortalte meg at jeg skal se på deg vært femte sekund. Og det er så godt, Jesus. Da er jeg fortsatt ett med deg hele tiden. Det føles sånn Ihvertfall. Så når jeg konsentrerer meg ser jeg på deg vært femte sekund. Og det virker.

Når jeg tenker derimot, så vil du være med meg i mine tanker. Jeg prater inni meg og der er du. Vi prater sammen og du er alltid med meg i tankene mine. Tanker som er ord som jeg deler med deg. Du sier til meg at jeg er fri til å tenke på hva jeg vil, men du vil at jeg skal dele mine tanker med deg, bestandig. Vi har så mange herlige samtaler, Jesus. Livet mitt blir til en velsignelse når du alltid er en del av mine tanker. 

Jesus jeg elsker deg. Du er ild og liv i overflod. Du er Gud som er kjærlighet. 

Jeg var på kino og så «dune» en film som handlet om framtiden. De trodde fortsatt på  gud. Men det var ikke deg. Det var en gud som ikke hadde din atmosfære. Da tenkte jeg at det er ingen Gud som har din kjærlighet. Som har din frihet. Du peker ikke finger mot meg og forteller meg alt jeg ikke får gjøre. Det er religiøse åndsmakter som står bak. Du er også hos meg når jeg møter onde eller urene åndsmakter. Det fins så mange onde, urene og religiøse åndsmakter som prøver å få mennesker bort fra deg. Som vil at man skal søke forbannelsen. For det er det det er. Du lar oss selv velge det gode og det onde. Forbannelsen eller velsignelsen. Nå vi velger deg velger vi livet og velsignelsen. Når vi velger onde, urene eller religiøse åndsmakter velger vi døden og forbannelsen. 

Jesus kom snart. Jeg vet at du gjør det. Kom med ditt dyrebare blod som renset verdens synd. Og ditt blod, Jesus. Det er så dyrebart og sterkt at det tilintetgjør synden. Der et menneske angrer sine synder, drypper du ditt dyrebare blod over synderen, og synderen blir ren.

Kom til verden og la verden gråte over sin synd, slik at du kan gi ditt blod til verden. Slik at menneskene kan gå inn i din rettferdighet. Da du på forhånd har betalt for verdens synd. La ditt dyrebare blod helbrede sårene i ditt hellige hjerte.  For all synden du bar.