fredag 14. desember 2007


Jesus, snart har du bursdag!

Hva ønsker du deg av meg?

Jesus jeg ber om at alle dine ønskninger skal gå i oppfyllelse.

Jeg ønsker at din vilje skal skje i mitt liv.


Jesus jeg tror den siste time har kommet.

Det er så mange som søker det åndelige, men de søker ikke deg.

Jesus jeg ber om å få Den Hellige Ånd til gave.

Slik at Den Hellige Ånd kan røre alle hjerter som søker deg.


Du vet Jesus at jeg kjenner den Hellige Ånd.

Men jeg ønsker meg mere av den.

Og Jesus. Dette ønske ønsker jeg ikke bare for meg,

Men jeg ønsker meg at alle som lengter etter mer i fra Den Hellige ånd, skal få det.

For det står i ditt Ord at Den Hellige Ånd skal veilede oss til den fulle sannhet.


Jesus, jeg vet du er lei deg når du ser all splittelse.

En splittelse som fører til død.

For et splitret rike vil forgå.

Jesus jeg ber spesielt for Tyskland,

det uttørkede landet.

Jeg ber om at de igjen skal få bli kjent med deg.


Og Jesus, jeg ber for Russland. Et land hvor spirene gror.

Jeg ber om at de ser til oss, når den tid kommer.

Takk Jesus for at du ser til oss i vår nød.

Takk Jesus for alt jeg får fra deg,

Du er den beste gaven i mitt liv.

Legg meg under julegranen din, og la meg få være et verktøy for deg.

Jesus jeg elsker deg, og min lengsel etter deg bare vokser mer jeg blir kjent med deg.

Takk for at du ville besøke oss Gud.