onsdag 6. juli 2022

Jeg elsker dine hemmeligheter



 Kjære Jesus. Å ha deg nære meg er sterkere nærvær enn når jeg har et menneske nær meg. Det er bare annerledes. For du er åndelig til stede. Men det er like virkelig. Det er så godt, Jesus. Det er mat for min sjel. Det er så spennende. For du er så spennende Jesus. Du er hos meg, og jeg er hos deg. Du vil jeg skal grave dypere i deg. For du er så dyp, Jesus. Jeg blir aldri ferdig med å utforske dine dyp. Jeg elsker å være hos deg. Jeg elsker ditt nærvær. Jeg skulle ønske alle mennesker søkte ditt nærvær og skaffet seg hemmeligheter sammen med deg. For hemmeligheter har kraft i et menneskehjertet. Derfor bør man aldri ha onde hemmeligheter. Men å ha hemmeligheter med deg Jesus gjør mennesket sterkt. For det himmelske er så godt at man vil ha kraften i hjertet. Men alle burde utforske deg Jesus. For dem som finner deg finner livet. Jesus jeg vil ikke at den her dagen skal slutte. Å hva jeg gleder meg til neste dag begynner. For da skal jeg være sammen med deg, og jeg vil prøve å være enda nærmere deg i morgen. Se deg i ånden. Noe som er like virkelig som det fysiske. Det er så spennende Jesus. Takk for at jeg kjenner deg. Min bønn er at alle får bli kjent med deg. For du har hjerterom for alle. 

«Vi vet at alt tjener til det gode for dem som elsker Gud, dem han har kalt etter sin frie vilje. Dem som han på forhånd har vedkjent seg, har han også på forhånd bestemt til å bli formet etter sin Sønns bilde, så han skal være den førstefødte blant mange søsken. Og dem som han på forhånd har bestemt til dette, har han også kalt. Dem som han har kalt, har han også kjent rettferdige, og dem som han har kjent rettferdige, har han også herliggjort. Hva skal vi så si til dette? Er Gud for oss, hvem er da mot oss? Han som ikke sparte sin egen Sønn, men ga ham for oss alle, kan han gjøre noe annet enn å gi oss alt sammen med ham?»

‭‭Romerne‬ ‭8:28-32‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/rom.8.28-32.N11BM