onsdag 5. oktober 2022

Vinden blåser dit den vil

 


Kjære Jesus. Jeg føler jeg har ett ben på jorden og et i himmelen. For himmelen er inni oss, og jeg får være så nærme deg. Du vil at jeg skal suge av den gode kraft, den gode energi. Og du vil jeg skal gjøre det hele tiden. Den energien er så himmelsk god. Du er det levende vann og det er kanskje av det levende vann jeg suger fra deg og himmelen. Jesus du er så himmelsk god. Jeg har fått mange teknikker fra helsevesenet som skal hjelpe en psykisk, som kommer fra Østens religioner, som mindfullness og andre øvelser. Men de kan ikke sammenlignes med deg, Jesus. For meg har de ingen kraft, verken god eller ond, så jeg har ikke vært redd for de teknikkene. Jeg har jo hatt deg. Og du har en så sterk god energi som vinner over min negative energi. Jesus, jeg elsker din kraft. Den er bedre og sterkere enn vin. Den er liv i overflod. Tenk nå kan jeg få kjenne din kraft hele tiden. Jeg er så heldig.

Du ga meg et bibelvers i dag. Der det står:

«Vinden blåser dit den vil. Du hører den suser, men du vet ikke hvor den kommer fra og hvor den farer hen. Slik er det med hver den som er født av Ånden.»

‭‭Johannes‬ ‭3:8‬ ‭NB‬‬

Det verset vil jeg grunne på og jeg vil ta til meg din kraft. Du som er liv i overflod.