lørdag 25. september 2021

Guds Narnia

 Kjære Jesus. Takk for ditt nærvær. Jeg lengter etter å være ett med deg hele tiden. Det er min drøm. Du har sagt at jeg må gå på din vei. Jeg må gjøre det. Du kan ikke gå for meg. Jeg må gå og du er veien. Det er så spennende Jesus. Du har vist meg skapet hvor jeg går inn i din verden. Inn i åndeverdenen.  Det står i bibelen. 

«For øvrig: Bli sterke i Herren og i hans veldige kraft! Ta på dere Guds fulle rustning, så dere kan holde stand mot djevelens listige angrep. For vi har ikke kamp mot kjøtt og blod, men mot maktene, mot myndighetene, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. Ta derfor Guds fulle rustning på, så dere kan gjøre motstand på den onde dag og bli stående etter å ha overvunnet alt. Stå da ombundet med sannhetens belte om livet og vær iført rettferdighetens brynje. Ha som sko på føttene den beredskap som fredens evangelium gir. Grip fremfor alt troens skjold, som dere kan slokke alle den ondes brennende piler med. Ta frelsens hjelm og Åndens sverd, som er Guds ord. Be til enhver tid i Ånden med all bønn og påkallelse. Vær årvåkne i dette, med all utholdenhet i bønn for alle de hellige.»

‭‭Efeserne‬ ‭6:10-18‬ ‭NB‬‬

https://bible.com/bible/102/eph.6.10-18.NB

Det er så spennende å leve med deg Jesus. Og i åndeverdenen vil jeg gå sammen med deg. Men da må jeg alltid ha deg for mitt åsyn. Jeg må se på deg bestandig. Det er som å gå inn i Narnia og føre krig mot de onde. Du er løven og du går alltid med meg. Så jeg er ikke redd. Du sa bare ett ord så føk demonene ut av mennesker. Jeg vil være fullkommen ett med deg. Takk for din kjærlighet, fred og glede. Jeg vil bare danse når jeg er i din nærhet.  Jeg kjenner meg så fri. Det er en så stor glede å kjenne deg. Mitt største ønske er at alle får bli kjent med deg slik jeg kjenner deg. For du vil være alle menneskers Gud og konge. Mennesker søker idoler, men de gir bare kortvarig glede. Det er først når du blir deres idol st de finner dyp tilfredsstillelse. Jesus du er livet og det er så godt å være i ditt nærvær. Jesus jeg elsker deg så høyt. Mitt liv er så spennende. Jeg vil gå med deg.