torsdag 9. mai 2024

Noe mye bedre

 


Kjære Jesus.

Snart er det pinse. Jeg tror på en ny pinse, at den kommer snart. Først kommer du og viser deg for hvert menneske, og de får se sin synd. Det vil føre til at mange mennesker får syndenød og tar imot deg som sin frelser. Og ikke lenge etter vil den hellige ånd komme med en ny pinse.

«I de siste dager skal det skje, sier Gud, at jeg øser ut min Ånd over alle mennesker. Deres sønner og døtre skal profetere, de unge skal se syn, og de gamle skal drømme drømmer. Selv over mine slaver og slavekvinner vil jeg i de dager øse ut min Ånd, og de skal tale profetisk. Jeg setter varsler oppe på himmelen og tegn nede på jorden, blod og ild og røykskyer. Solen skal forvandles til mørke og månen til blod før Herrens dag kommer, den store og strålende. Men hver den som påkaller Herrens navn, skal bli frelst.»

‭‭Apostlenes gjerninger‬ ‭2‬:‭17‬-‭21‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/act.2.17-21.N11BM

Det som skjedde før tusenårsriket dvs. kirkens tidsalder, den tiden da kirken hadde verdslig makt, vil også skje etter tusenårsriket. Djevelen var grusom i sin makt før kirken fikk makt. Mange kristne måtte dø martyrdøden på grusomt vis før tusenårsriket. Fra 1900 tallet mistet kirken sin makt og djevelen var løs igjen. Aldri har så mange mennesker dødt på grusomt vis som på 1900 tallet. Djevelens ondskap mot jøder under holocaust og mot kristne under sovjetunionen kan bare sammenlignes med før tusenårsriket. 

Men da djevelen var løs kom allikevel vekkelsen og Guds nærvær. Og det tror jeg skjer snart. Et senregn som kommer før du kommer tilbake. En utsettelse av den tredje verdenskrig og atomkrig. 

«Men Herrens dag skal komme som en tyv. Da skal himmelen forgå med et rungende drønn, elementene skal komme i brann og bli fortært, og jorden og alle gjerninger som er gjort på jorden, skal komme fram i lyset. Når alt skal gå i oppløsning på denne måten, hvor hellig og gudfryktig bør dere ikke da leve mens dere venter på at Guds dag skal komme, og fremskynder den. Da skal himlene bli fortært av ild, og elementene skal brenne og smelte. Men etter hans løfte venter vi på en ny himmel og en ny jord, hvor rettferdighet bor.»

‭‭2. Peter‬ ‭3‬:‭10‬-‭13‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/2pe.3.10-13.N11BM

Før tusenårsriket ble Jerusalem slettet med jorden. Det gamle forbund var over. Etter tusenårsriket vil det før du Jesus kommer tilbake på nytt skje en krig, men da over hele verden. Så vil du komme med en ny himmel og en ny jord. 

Men før den tid vil senregnet komme og vanne jorden med Guds Ånd. Vi vil få se din herlighet. 

Derfor tror jeg på Garabandal jentenes åpenbaringer om at det først vil komme en advarsel på jorden hvor alle mennesker vil se sin synd. Helbredelser og vekkelse i Garabandal noe jeg tror vil spre seg utover som en ny pinse og til slutt vil den tredje verdenskrig komme, men forhåpningsvis vil det skje en god stund etter vekkelsen. Men når den kommer, da kommer også du Jesus. Da kommer du med noe mye bedre.