onsdag 24. oktober 2007

Vassula speaks about prayer

3 kommentarer:

Johan Stenberg sa...

Rudie,

Google reader fungerar tydligen inte så bra för mig. Trots att jag har lagt till din blogg så har jag inte fått dina uppdateringar. Strunt alltså!! Men nu vet du varför jag inte varit här på ett tag.

Det var mycket uppståndelse kring Vassula för några år sedan, men då var jag inte så intresserad. Och på senare tid har jag inte hört något om henne. Vad är hon för typ? Är hon en profetissa?

Jag orkar inte läsa fler böcker just nu så tack för filmen!

Johan Stenberg sa...

Wow, det finns ju massvis med Vassula-videos på youtube. Det får bli en helkväll med Vassula någon gång när jag har lite mer tid.

Rudie sa...

Hej Johan!
Vassula är nog en profet!
Ock jag förstår det kan kännes tungt.
Men jag upplever det hon säger som ifrån Gud.
Lettere att lesa profetier i bibeln. En tjei som älskade det sosile liv ock att spela tennis, ock som inte tänkte särskilt på Gud, blir kallad av Gud till at skriva ned hans ord.
Svårt för vårt förstånd att fatta...
Men jag kan anbefale denna side om du ønsker se film: http://www.tligvideo.org/index.html
Mycket längre intervjuer...hehe.
Kom ihåg. Anden är villig, men kjødet är skralt... ;)