søndag 2. desember 2007

carola per erik hallin vilken värld det ska bli 1987

3 kommentarer:

Johan Stenberg sa...

Gosh, Carola såg ju exakt lika dan ut för 20 år sedan som nu... :) Fin musik!

Visst var det länge sedan man hörde någon av PEH? Har han gått i pension?

RUDIE sa...

Nei, jeg vet ikke hvordan det går med Per Erik Hallin heller. Jeg så jo veldig opp til han en tid, da han både hadde spilt for Elvis og som var Kalle Anka på julaften!

Nå fikk det jeg til å minnes at mamma var lite arg fordi svenskene sendte Kalla Anka presis når vi skulle i kirka på julaften, og vi barna ville jo heller se Kalla Anka enn gå i kirka. Det er litt andre tider idag, hvor man kan se Disney i flere kanaler hver dag! Men gleden var nok like stor da vi var små!

RUDIE sa...

Jeg holdt på å glemme Carola ;)
Når du nevner hennes utseendet så får du se hvordan hennes utseendet har forendrets oppover årene! Hun er alltid like vakker! http://www.youtube.com/watch?v=13EXVk-RwYQ&eurl=http://rudie-rudie.blogspot.com/
Jeg gikk på LO bibelskole 1. året, da Carola gikk 2. året.
Hun vant også Grand Prix dette året, og jeg husker hvor spennende det var. Hun fikk like mange poeng som en annen, en New Age sanger. Men vant fordi hun fikk flere 10 eller 11 poeng enn den andre. Vi var flere som ba, og vi så det nok som et bønnesvar at hun vant! :)