mandag 11. januar 2021

Jesus min lege



 

Kjære Jesus. Min konge og Gud. Takk for i dag og hver dag for du gjør dagene så fantastiske. Jeg har fått kjenne ditt nærvær i hele dag og det er så godt for du er kjærlighet. Du trenger inn i hver smerte jeg har gjemt på. Du helbreder meg min kjære lege. Jeg har båret på og prøvd å trykke vekk vonde følelser i 50 år. Det har gjort meg innmari sliten så jeg har ikke klart å jobbe. Men nå i januar har det skjedd noe fantastisk, jeg får kjenne ditt nærvær hele tiden, og din kjærlighet er større enn min smerte så jeg kjenner at du leger mine sår. Så nå skal jeg ikke lenger trykke vekk vonde følelser, men la de være i din enorme varme, helt til de vonde følelsene ikke er vonde lenger og da tror jeg at jeg får mer krefter i hverdagen.

Takk Jesus for din kjærlighet til meg. Jeg elsker deg og vil grave dypere i deg. Du er gullet på innsiden. Du er mer verdt enn all rikedom i verden. Jeg har funnet veien, sannheten og livet. Jeg elsker å leve nå som jeg har deg

Be bestandig og hold blikket alltid på deg Jesus, det er veien til skatten i hjertet.