søndag 30. januar 2022

Bevar ditt hjerte framfor alt

 Jesus takk for at du drypper av din kjærlighet inn i mitt hjerte. Jeg lærer å ha kontakt med hjerte og kjenne ditt nærvær i hjertet. I hjertet finns livet, og livet er du. For uten deg fins inget liv. I livet fins tro, håp og kjærlighet. Når jeg har kontakt med deg i mitt hjerte så får jeg tro på at du gjør under. Og jeg får håp om et paradis. Og jeg får se kjærligheten vinne over det onde. Jesus du er verdens håp. Hjertene er mørke, men du står der med åpne armer. Jesus, du drypper av din olje. La meg alltid bevare mitt hjerte inntil deg. For du er sterkere enn mørkets makt. Du gjør meg så godt. Jeg vil ta troen med meg fra hjertet og leve i tro. Leve i din mystiske verden. Din verden er et mysterium. La meg bli en del av det ved å gripe tak i troen og leve i tro. For da finner jeg hvile for min sjel og håp for hverdagen. Du er så god, Jesus. Jeg vil gå i tro med deg.