søndag 2. oktober 2022

Du er min kraft.

 


Kjære Jesus. Det er så spennende å gå med deg. Å være ett med deg hele tiden er bare godt. Jeg har prøvd på det i mange måneder uten å få det til, men du har aldri gitt deg med å få meg til å klare å be til deg hele tiden. Det å være to steder samtidig i tanken føltes umulig. Men nå få jeg det til, og det er bare herlig. For du er så god. Det å være et med deg er som å smelte sammen med deg og la din gode energi omslutte hele meg. Din gode energi er full av glede, fred og kjærlighet, og den energien er deg. Å ta imot den gode energien gjør at jeg får ta del i den. Den er så god, Jesus. Du er så god. Og når jeg lar deg smelte sammen med meg da blir jeg en grein på treet. Jeg blir ett med deg, slik greinen er ett med treet. Det er så godt å leve Jesus, for du er så god å være sammen med. Jeg har nettopp begynt å få det til, og det er ikke vanskelig. Det er ikke slitsomt, det er lett. Det er bare å drikke av ditt levende vann. Det er bare å ta i mot deg. Jeg gleder meg sånn til fremtiden, til å leve nære din energi. For din energi er så god Jesus. Og Jesus. For meg før var alt bare ett ork. Alt var slitsomt. Jeg orket ingenting. Men allerede nå merker jeg en forskjell. Jeg gleder meg sånn til å male i morgen. Jeg gleder meg sånn til å gjøre ting. Og jeg har vært med venner både i dag og i går, og jeg er ikke sliten. Du gir den trette kraft. Din energi, din kraft gir meg energi når den får komme inn i meg. Du har aldri sluttet å oppmuntre meg til å få meg til å be til deg uten opphold. Nå får jeg det til og jeg gleder meg til fortsettningen. Det er så godt å leve med deg Jesus. Du som er full av kraft.

Spør etter Herren og hans kraft, søk alltid hans ansikt.

Amen.