torsdag 18. mars 2021

Guds kraft

 Kjære kjære Jesus. Hva du gjør meg lykkelig. Du viser meg hvem jeg er. Når du ser på meg så ser jeg meg selv. Du viser meg vei til et bedre jeg. Og som jeg elsker det. Jeg elsker alt hva du blander deg inn i. Gjør meg til noe som kan ære deg. La meg bli en person som får mennesker til å søke deg. Fordi de søker lengselen etter å kjenne kjærlighet, glede og fred. For det er bare hos deg den ekte kraften fins. For du har en kraft som aldri minker. Jeg kan søke din kraft hele tiden uten at den blir tom. Jeg elsker å bade i din kraft Jesus. Den gjør meg hel og ren. Jeg vil alltid bade i din kraft og bli sterk i tro. Slik at jeg kan være et redskap for deg og gjøre det umulige mulig. For ingenting er umulig for deg.

Jesus jeg elsker å bade i din kraft. Jeg finner kraften når jeg ser på deg i kontemplasjon. Jeg kjenner kraften gjør noe med meg og jeg vokser i deg. 

Bli sterk i herren i hans veldige kraft. Det ordet har du gjort levende for meg. Det går an. I meg selv er jeg skrøpelig. Du har funnet noe virkelig miserabelt. Noe ubrukelig. Å som jeg er lykkelig over at du har funnet meg. Jeg er ikke dugelig til noe. Og så får jeg ha deg på innsiden du dyrebare perle. Gjør hva du vil med meg jeg er helt din. Det er så godt å kjenne deg du dyrebare skatt. Himmelen har tatt rom i mitt hjerte og ditt hjerte kjenner jeg inntil mitt hjerte. Du fagreste av alle skapninger elsker meg. Jeg får lov å kjenne din kjærlighet. Jeg som trodde jeg var usynlig for deg. Så bryr du deg om meg ved å gi meg hjertet ditt. Du den vakreste av alle skapninger. Gi meg av din kraft slik at jeg kan gjøre det du vil. Jeg elsker deg Jesus. La alle bli  kjent med deg, så de får smake av din kjærlighet. For den er så god.