torsdag 8. april 2021

Den største skatt

 Kjære Jesus. Tenk at det går an å ha det så godt når man har deg i sitt hjerte. Himmelen har kommet ned til mitt hjerte. Og du viser meg veien til overflod. Når jeg ser inn i dine øyne ser jeg de vakreste juveler. Du vil jeg skal fylle skatten i mitt hjerte. Gjøre mitt hjerte like vakkert som ditt hjerte. Og nærmere jeg kommer deg mer lengter jeg etter deg. Og når jeg lengter etter deg så tilfredsstiller du meg bare som du kan gjøre. Og jeg vil ha mere av deg Jesus. Herligheten tar aldri slutt. Din kjærlighet fyller over i mitt hjerte. Jesus jeg elsker deg. La alle mennesker søke den indre bønn med deg. For det fins ingenting bedre på jorden. La ditt ansikt være synlig for alle så vi får se din herlighet. En herlighet som ikke kan beskrives med ord. Den som søker den skal finne. Og du vil åpne dine armer for alle. For hvert et menneske er deg kjært. Du elsker alle Jesus. Absolutt alle. Og ingen er så gavmild som deg. Og alt er gratis. Gir vi vårt hjerte til deg så fyller du det med guddommelig godhet. Jesus la alle få se din herlighet. 

«Himlenes rike er likt en skatt som var skjult i en åker. En mann fant den, og gjemte den igjen. I sin glede gikk han så bort og solgte alt han eide, og kjøpte åkeren. Igjen er himlenes rike likt en kjøpmann som søkte etter vakre perler. Da han så fant en meget verdifull perle, gikk han bort og solgte alt han eide, og kjøpte den.»

‭‭Matteus‬ ‭13:44-46‬ ‭NB‬‬

https://www.bible.com/102/mat.13.44-46.nb