søndag 11. april 2021

Lær meg å gi kjærlighet

 Takk for din kjærlighet Jesus, og at du alltid er med meg. Jeg er så takknemlig og ønsker å gi noe tilbake. Jeg vil gi deg hjertet mitt og elske deg av hele mitt hjerte. Men jeg kjenner ikke at ofrer noe da, for det er naturlig at jeg elsker deg når du er så god mot meg. Da kjenner jeg at jeg vil elske de onde. De som ikke fortjener kjærlighet. For jeg fortjener heller ikke din kjærlighet kjære Jesus. Jeg vet du vil jeg skal elske de onde. For du elsker dem Jesus. Og din kjærlighet er enorm Jesus, for jeg kjenner at du legger din kjærlighet for de onde inn i mitt hjerte, så når jeg tenker på de onde, drapsmenn, voldelige, pedofile osv. så kjenner jeg din kjærlighet for dem. Og jeg vil be for dem. 

Takk for din kjærlighet Jesus. Alle er verdifulle for deg. Og du bar allés synd for at du vil at alle skal bli frelst. Når jeg er i ditt lys så kommer det opp hendelser i mitt liv hvor jeg har vært egoistisk. Jeg får gi de syndene over til deg og får ta imot din tilgivelse. Takk Jesus. Det værste er at jeg har dømt de som har vært egoistiske. Når jeg ikke er noe bedre selv. Tilgi meg Jesus. Jeg vil bli dømt med samme dom som jeg dømmer andre. Jesus tilgi meg. Jeg vil slutte å dømme min neste, og heller elske de med din kjærlighet. Rens meg Jesus og gjør meg lik deg. 

Darknes
CAN ONLY
BE SCATTERED
BY light

Hatres CAN
ONLY BE
CONQUERED
BY love

Saint John Paul ll