søndag 4. juli 2021

Din ild

 Jeg er så forelsket i deg min Jesus. Med hellig kjærlighet som du gir til meg. Jeg får aldri nok av deg. Du smelter mitt hjerte med din ild. Jeg må ha av din ild kjære Jesus. Du er ild. Og din ild smelter meg så du kan forme meg på nytt. Jeg elsker den fred du gir meg. Som ingen andre kan gi maken til. Din fred gir meg hvile i dine enger. Du gir meg kjærlighet som gjør at jeg begynner å leve. For det er i din kjærlighet jeg finner liv. Min sjel søker etter din kjærlighet. Jeg får selvtillit for jeg ser dine varme øyne se på meg og du får meg til å elske meg selv Du er liv. Du får meg til å ville elske tilbake. Og når jeg gir min neste av din kjærlighet så gjør jeg det av kjærlighet til deg. For jeg trenger ikke å få noe tilbake fra min neste for jeg får så mye fra deg. Jesus jeg elsker deg. La ilden alltid brenne i mitt hjerte. La ilden brenne bort alt som ikke er fra deg og rens meg Jesus. Slik at jeg kan være et lys som din ild brenner fra. Du er så god imot meg. Det er så godt å snakke med deg. Jeg vil ha hvert minutt sammen med deg.

La verden få bli kjent med deg. Jeg ber om vekkelse blant de kristne, så de kan være lys for deg. Så ilden du er kan tenne jorden og så at alle som er sultne på din fred kan finne veien til deg, for kristne viser de vei til ditt hjerte.

Ingen er som deg Jesus. Kom med din ild til verden Jesus. Vi trenger ditt lys.  Du Jesus er det beste som fins. Og veien til deg fins inn til vårt hjerte. 

«Se, jeg står for døren og banker. Om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde nattverd med ham, og han med meg.»

‭‭Åpenbaringen‬ ‭3:20‬ ‭NB‬‬