fredag 29. april 2022

Du Jesus i min tanke

 


Kjære Jesus. Det er så godt å være din. Det går framover. Sakte, men sikkert. Og i dag har vi begge vært i min tanke. Det er så spennende og godt. Jeg hadde ikke fått til dette av meg selv. Du leder meg framover. Du vil være herre i min tanke. Min tanke er trang så jeg får være veldig nære deg. Når du er i min tanke får jeg varme tanker fra deg. Vi er ett. Jeg gleder meg til hvert sekund jeg får være ett med deg i min tanke. Jeg elsker deg så høyt, Jesus. Når du er i min tanke blir det lyst og godt. Og jeg er ikke ensom. Du vil være så nær meg hele tiden. Jesus jeg går sammen med deg, og det går framover. Det aller viktigste i mitt liv er å være ett med deg.  Du er en salve og du er så god mot meg. Du får mitt selvbilde til å bli bedre. Vi har det så fint sammen Jesus. Jeg elsker ditt nærvær. Jeg har ditt åsyn framfor meg hele tiden. Og det er så godt å se deg. Du er konge og Gud. Jeg gleder meg til framtiden. For når jeg har deg blir alt lyst. Du er så god Jesus. Det går framover og du helliggjør meg. Mine tanker blir lysere når du er i dem. Du sa på jorden 

«Tror du ikke at jeg er i Faderen, og Faderen i meg? De ordene jeg taler til dere, taler jeg ikke av meg selv, men Faderen, som blir i meg, han gjør sine gjerninger.»

‭‭Johannes‬ ‭14:10‬ ‭NB‬‬

Nå er det du som vil bli herre i min tanke. Det er så godt. La mine ord fra min munn være full av dine ranker i min tanke. Led meg Jesus. Takk for st du ikke gir meg opp, men leder mine steg. 

«Ditt ord er en lykt for min fot og et lys på min sti.»

‭‭Salmene‬ ‭119:105‬ ‭NB‬‬

Jesus, jeg elsker deg så høyt.