tirsdag 8. august 2023

Alt blir vakkert ved det du rører ved, Jesus

 Kjære Jesus. La alltid ditt lys lyse for meg. Du vil være min vei, og jeg vil gå på den. Du er så vakker, Jesus. Og du ser alltid så glad ut. Når jeg følger deg så ser jeg din kjærlighet til menneskene, og de blir så vakre. Når du putter din kjærlighet inn i mennesket så får jeg se hvordan menneskene ser ut i dine øyne. Jeg et usselt menneske trenger hjelp av deg til å elske min neste. Jeg vil være en gren på ditt tre, og se mennesket med dine øyne. Så vakre menneskene er Jesus. Jeg blir bedrøvet av menneskenes synd. Får en sånn medlidenhet med dem. Ber deg om å bære over med oss, arme syndere. Jesus, jeg synder hver dag. Bær over med meg og tilgi mine synder. Du som smiler og har en så stor glede. Du ber oss komme til deg med våre byrder. Jesus hjelp meg å bli helt ett med deg.