søndag 13. august 2023

Budskap fra Jesus

 Hentet fra https://directionforourtimes.com/

ONSDAG 23. JULI, 2003 JESUS

Disse ord, som Jeg bringer dere, betyr flere Gode Nyheter. Jeg ønsker at dere skal meddele disse ord til andre dere ville meddele det Glade Budskap. Når dere forbereder til en stor fest, dekket med de fineste retter, tar dere ikke alene plass og nyter det. Dere inviterer venner og andre kjære til å feire sammen med dere. På samme måten vil jeg meddele Mine ord. Jeg vil legge forholdene til rette, og dere må bare adlyde de tilskyndelsene jeg inngir dere i deres hjerter. Alt vil også bli sett. Jeg krever bare lydighet. Jeg sender disse ordene for å kalle menneskeheten tilbake til lyset. Jeg, deres Gud, vil handle raskt når tiden er inne. Det er Min vilje at sjelene blir forberedt. Dette er en stor barmhjertighetshandling fra Min side og jeg vil ikke at menneskene skal ta lett på det. Kjære sjeler, vær forvisset om at jeg vil gå av med seieren. Min herlige plan har allerede begynt, og hvis dere spør meg, vil jeg fjerne bindene fra deres øyne og vekke sjelene deres opp fra utmattelsens søvn med min guddommelige berøring. Bare spør meg. Jeg kaller dere nå og ønsker med kjærlighet at dere skal ta del i min plan. Svar meg med all den energi og kjærlighet dere makter.

https://directionforourtimes.com/wp-content/uploads/2013/11/BIND-1withoutTOC.pdf