tirsdag 17. oktober 2023

Garabandal




 For en stund siden så fortalte du meg Jesus at jeg ikke skulle frykte 3. verdenskrig fordi den vil ikke komme, det ville bli en stor vekkelse før enden. Du ville sende senregnet over jorden. Men etterpå vil ikke verden vare så mange år på grunn av naturkatastrofer. 

Jeg har lurt på hvordan vekkelsen skulle oppstå. Og for noen dager siden fant jeg en profeti fra Garabandal om hvordan du ville komme ned på jorda.

Profetien ( i kort versjon) står det:

Conchita Seer fra Garabandal sa:

2. først vil alle kunne se en gigantisk asteroide nærme seg jorden. Da blir det en stor eksplosjon, et enormt lys, som er Den Hellige Ånd, som vil lyse opp samvittigheten til ethvert menneske. - Hva er det?


I det øyeblikket stopper alt opp: "Enhver person vil se sin egen SJEL og dens innhold, akkurat slik Gud ser den. Hver person vil se det onde han har gjort, og det gode han har sluttet å gjøre. » -


Det blir som den private dommen som vil oppleves etter kroppens død, men å være i live. - Hva er det?


Advarsel vil for alltid bryte lenkene som SATAN har bundet verden med. Det betyr at ethvert menneske vil være i Guds nærvær og aldri mer tvile på at Gud eksisterer. » -


Jeg, Conchita, ser av Garabandal, vil kunngjøre for hele verden, gjennom ulike medier og ÅTTE DAGER I FORHÅND, nøyaktig dato, at det STORE MIRAKELET vil finne sted. - Hva er det?


Jomfru Maria fortalte oss:

"De syke som er til stede på denne dagen i Garabandal, vil bli helbredet, uansett ondskap de lider eller religionen de bekrefter. "Men de må være der," for å bli kurert for enhver sykdom eller sykdom. - Hva er det?


"De syke vil komme vil bli helbredet og syndere vil bli konvertert. ” Ord snakket av Maria Jesu mor av Nasaret til seerne av Garabandal. - Hva er det?

————————————————————-

Da forstod jeg at det er slik du vil komme om ikke lenge.  Hele profetien står her:  http://www.garabandal.ie/our-ladys-prophesies/


Profetien er på en måte delt i tre. Først hva som skjer før det store miraklet. Og det er det flere som mener alt det er gått i oppfyllelse: https://catholicstand.com/garabandal-is-2023-the-year/


Og etter miraklet vil det komme en stor hete på jorden. Og det har vi jo alt sett litt av her på jorden. 


Profetien fra Garabandal sier ikke så mye om vekkelse, men andre har profetert om at det skal bli en stor vekkelse i enden. Det du Jesus sa til meg er at snart vil mennesker se sin synd og få syndenød. Og noen få måneder etterpå vil de søke de gamle historiske kirker, som den katolske kirke. 


ET PROFETISK SYN DEN KJENTE PINSEPREDIKANTEN SMITH WIGGLESWORTH FIKK I 1936.

"Gud vil i de siste dager sende en vekkelse gjennom DE GAMLE HISTORISKE KIRKER, og gjennom DEM vende opp ned på hele verden. Jeg så et profetisk syn. Hele den klassiske pinsebevegelsen kommer å se ut som en spøk i sammenligning med den vekkelse Gud vil sende gjennom DE GAMLE HISTORISKE KIRKER".


Fra bibelen kan vi lese:

«I de siste dager skal det skje, sier Gud, at jeg øser ut min Ånd over alle mennesker. Deres sønner og døtre skal profetere, de unge skal se syn, og de gamle skal drømme drømmer. Selv over mine slaver og slavekvinner vil jeg i de dager øse ut min Ånd, og de skal tale profetisk. Jeg setter varsler oppe på himmelen og tegn nede på jorden, blod og ild og røykskyer. Solen skal forvandles til mørke og månen til blod før Herrens dag kommer, den store og strålende. Men hver den som påkaller Herrens navn, skal bli frelst.»

‭‭Apostlenes gjerninger‬ ‭2‬:‭17‬-‭21‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/act.2.17-21.N11BM


Profeti fra Anne «Direction for our times»:


Jomfru Maria sier: 

Mine kjære barn, dere kan være sikre på min velvilje. Jeg er vitne til kampene dere går igjennom, og forsøkene på å innrette livet etter Min Sønns vilje. Dere lever i en mørk tid, og det gjør det vanskelig å være annerledes. Gjennom tidene har vi kalt særskilte sjeler til en langt kommet eller høyere grad av hellighet. Mine kjære, det er også tilfelle for dere nå. En samlet anstrengelse er nødvendig til å spre lyset, et lys som vil komme til verden gjennom disse ord. Vær forvisset om at dere er på seierens side, på tross av en øyensynlig styrke fra mørkets side. Tiden er nær for Min Sønn til å handle på en slik måte at ingen vil tvile på Hans herredømme over denne verden og alle som bor der. Mange vil omvende seg og bli frelst. Vi må øke dette antallet gjennom vår innsats nå. Min Sønn vil åpenbare sin vilje for hver og en av dere i deres hjerter. Hans plan for verden folder seg ut foran dere, og på samme måte vil det skje med planene for dere i hjertets stillhet, hvor dere må bli vant til å søke Hans guddommelige vilje. Kjære barn, vær aldri redde. Dere trenger ikke være redde. Alle i himmelen står nå klare til å kjempe for sjeler. Ja, spør om hjelp, og hjelpen vil komme til dere. Kast ikke bort disse vakre nådegavene. De er en gave fra den mest sublime og dyrebare nåde som sjeler på jorden kan oppnå. Jeg er med dere, kjære sjeler. Vær glade og håpefulle, nå, som himmelen roper til sine barn.


https://directionforourtimes.com/wp-content/uploads/2013/11/BIND-1withoutTOC.pdf


Men vi som tror på deg Jesus har ingenting å frykte, for vi venter en ny himmel og en ny jord, der du skal regjere. 


«Himmel og jord skal forgå, men mine ord skal aldri forgå.»

‭‭Matteus‬ ‭24‬:‭35‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/mat.24.35.N11BM


«Og jeg så en ny himmel og en ny jord. For den første himmel og den første jord var borte, og havet fantes ikke mer. Og jeg så den hellige byen, det nye Jerusalem, stige ned fra himmelen, fra Gud, gjort i stand og pyntet som en brud for sin brudgom. Og jeg hørte fra tronen en høy røst som sa: «Se, Guds bolig er hos menneskene. Han skal bo hos dem, og de skal være hans folk, og Gud selv skal være hos dem. Han skal være deres Gud. Han skal tørke bort hver tåre fra deres øyne, og døden skal ikke være mer, heller ikke sorg eller skrik eller smerte. For det som en gang var, er borte.» Han som sitter på tronen, sa: «Se, jeg gjør alle ting nye.» Og han la til: «Skriv det ned, for dette er troverdige og sanne ord.» Så sa han til meg: «Det er skjedd! Jeg er Alfa og Omega, begynnelsen og enden. Jeg vil gi den tørste å drikke av kilden med livets vann som gave. Den som seirer, skal få dette i arv, og jeg vil være hans Gud, og han skal være min sønn.»

‭‭Johannes' åpenbaring‬ ‭21‬:‭1‬-‭7‬ ‭N11BM‬‬

https://bible.com/bible/29/rev.21.1-7.N11BM