torsdag 13. juni 2024

Vi trenger ditt regn

 


Kjære Jesus. Det beste på hele dagen er når jeg ber de tre timene på dagen uten å tenke. Der du er alt. Du er en så god hyrde. Og jeg er en sau. Jeg ser bare på deg, lar ikke tankene sveve. Jeg tenker ikke på noe, men bare følger deg og hører på din røst. Du vil jeg skal velge to ord om deg som forteller hvem du er. Jeg har valgt at du gir overflod, og du er min helbreder. De ordene og deg ser jeg på. De er deg. Og du gir meg av ditt overnaturlige nærvær. En fred over all forstand. Jesus, du er så god. Og når jeg har bedt de tre timene i stillhet, er det lettere å kjenne ditt sterke nærvær resten av dagen. Og gjennom hele dagen, uansett hva jeg gjør, skal du være tett ved siden av meg. Vi to er alltid sammen, Jesus. Og jeg elsker det. ♥️


Og jeg venter på og ber om at senregnet skal komme. Det kommer like sikkert som hva tidligregnet kom. Det som kom Før tusenårsriket. Før kristendommen ble en stor makt i verden. Men nå skal senregnet skje i hele verden. Nå som det store frafallet har vært og kristendommen ikke har en stor makt lenger. Senregnet som kommer etter tusenårsriket, etter at djevelen forførte og drepte i krig millioner av mennesker på 1900 tallet. Du kommer med vekkelse, Jesus. Jeg har visst det lenge, men jeg har ikke skjønt hvordan hele verden skulle få bli kjent med deg. Men det åpenbarte du for meg da jeg leste om Garabandal og hva de fire unge jentene fikk åpenbaringer om fra Maria. Jesus, du skal åpenbare deg for alle mennesker, og vise dem deres synd. Jeg ber om at alle verdens ledere får syndenød og tar i mot frelsen, at de helliggjøres, slik at ikke en grusom tredje verdenskrig, atomkrig Vil skje i verden, men en herlig vekkelse vil skje i stedet. Jesus, du vil gjøre under. Du vil ikke se på at den krigen finner sted. Derfor kommer du til hvert menneske og viser oss hvilken synder vi har, slik at vi kan få tilgivelse og omvende oss fra dem. For ikke lenge siden viste du deg for to hundre palestinere i drømmen. Slik vil du vise deg for alle mennesker, etter to stjernesmell. To sterke lys som går i hverandre. Jesus, du kommer snart med senregnet. For senregnet må komme og regne over hele jorden før du kommer tilbake til jorden for å dømme levende og døde. La senregnet komme over hele jorden, Jesus. Vi trenger ditt regn. 

«Det skal skje i de siste dager, sier Gud, da vil jeg utgyte av min Ånd over alt kjød. Deres sønner og deres døtre skal tale profetiske ord. Deres unge menn skal se syner, og de gamle blant dere skal ha drømmer. Selv over mine treller og trellkvinner vil jeg i de dager utgyte av min Ånd, og de skal tale profetiske ord. Jeg skal gjøre under oppe på himmelen og tegn nede på jorden, blod og ild og røkskyer. Solen skal bli forvandlet til mørke og månen til blod, før Herrens dag kommer, den store og herlige. Og det skal skje: Hver den som påkaller Herrens navn, skal bli frelst.»

‭‭Apostlenes gjerninger‬ ‭2‬:‭17‬-‭21‬ ‭NB‬‬

«Så la oss lære å kjenne Herren! La oss søke med iver å lære ham å kjenne! Hans oppgang er så viss som morgenrøden, og han kommer til oss som regnet, som et senregn som væter jorden.»

‭‭Hosea‬ ‭6‬:‭3‬ ‭NB‬‬