lørdag 20. juli 2024

Når himmel og jord forgår, budskap fra Jesus

 


Kjære Jesus. Du forteller meg om den siste tid. « De siste dager, sier du, skal jorden forgå og bli lagd øde. Det vil skje snart, sier du. Ikke med en gang, for først vil du komme med barmhjertighet. Først vil du kalle på alle mennesker. Møte de og be de om omvendelse. Om menneskene vil omvende seg vil det komme en nådetid over jorden, der mennesker får kjenne Herren. Det vil være krig mellom det onde og det gode, det lyse vil bli lysere og mørkre vil bli mørkere. Men det vil være en velsignet tid med under og tegn. Mange vil bli helbredet, og Guds nærvær vil være sterk her på jorden.

 Om mennesker ikke omvender seg vil det bli krig på jorden. En krig som vil forgjøre verden. En krig som vil ødelegge, og en tid som aldri har vært verre. En krig som viser det onde i mennesker. Så be kjære venner. Be om at verdens ledere vil omvende seg når jeg Jesus kommer og besøker jorden. 

Jesus sier:

Be for alle statsledere og muslimske ledere at de vil vende om til meg. Be om at de velger lyset og tar imot meg som deres Herre. Be om at alle mennesker vil ta imot min nåde når jeg viser dem deres synd. Jeg kommer snart og besøker verden.

Jeg kommer først med nåde og barmhjertighet, før jeg kommer med rettferdighet og dom. 

Først kommer jeg med barmhjertighet. Da vil min Ånd regne over verden. Men etter den tid vil dommen komme over verden. En supervulkan vil legge verden i mørke, tre dager vil verden være i mørke slik jeg var tre dager i dødsriket, og etter tre dager med mørke vil jeg og min englehær  komme og besøke jorden.  Ingenting vil være igjen av jorden. Vannet er giftig, luften er giftig, alt som vokser og gror vil bli ødelagt. Dyrene blir utryddet. Men jeg kommer til dere fordi jeg har en ny himmel og en ny jord til dere. Der rettferdigheten regjerer. En himmel som har kontakt med alle mennesker på den nye jord. Jeg gir dere en ny jord og nye evighetskropper, og den gamle jord vil forgå. Jeg kommer med rettferdighet og dom. Men før det, må dere be. Dere må be mye. Dere må lære å kjenne meg, slik at vi har et personlig forhold. Slik at når jeg kommer og besøker verden kan jeg si at jeg kjenner deg.